SOLIGT<3


Idag har jag varit i skolan, för er som inte vet går jag i sommarskola. Min lärare va lite konstig tyvär och hjälpte mig aldrig.. Så då får man spendera en vecka av sitt sommarlov till att läsa matte B. "WEEE" !  Men de som lätta upp dagen var att Malin går i samma klass och att vi åt Twister =D Efter skolan åkte jag med moster Marianne och min lill kusin Adelia och bada i bergasjön. UNDERBART ska ni veta, efter en hårt arbetande dag haha.. Men hann inte vila mycket mer skulle ju åka och jobba på DAX i järna. De va oerhörtvarmt och energikrävande men roligt:)! När man va klar med kläd arbetet va de bara att traska in och fortsätta jobba hos mamma. (På Ost och Delikatessboden) Nu har jag percis kommit hem och ska bara ta de lungt framför datan. Snart ska man ju upp till sista skoldagen haha:D<3
 Kramisar från Izabella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0