Måndags

Det blev till att och hoppa upp väldigt tidigt ur sängen, satte mig i bilen för att övningsköra mot Göteborg. Jag stod ut i 3,5 timme sen blev jag trött och bytte av med pappa. Gick superbra blev utlurad på motorvägen, de som va min största rädsla:P Men kul va de när man väl va ute på motorvägen. När vi väl va framme i Göteborg så checka vi in på hotellet och gick ut för att äta=) Vi åt på O'learys, det var mumsigt! Efter de promenerade vi till gammla Ullevi för att se AIK spela, slutade dessvärre 2-2.
När den spännande matchen va slut gick vi till våra bekantas hotell för att små prata m.m. De va ett skönt avslut på den händelserika dagen.
 
Kram/ Izabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0