GÖTEBORG 20/7- 24/7-09

Nu ska jag lägga in lite bilder från den härliga vistelsen i Göteborg, kommer inte skriva så mycket bilderna säger mycket!



Nykomlingar



AIK match första dagen<3



Sen gick vi med jessica och barn till hotellet



Jessica och jag=)



Lite senare kom Micke och gjorde oss sällskap,
efter att han ätit middag med laget=)
Kvällen va jätte trevlig, pratade och stoja.



Dagen efter gick vi till Universeum



Pappsen<3



Sen blev jag äten av en stor orm haha



Mammsen<3



Sen va de både min och Belindas tur att bli ätna haha



Hjälp!



Se men inte röra, haha



Häftiga faktiskt



Apa supersöt



Anakondan skulle inte jag vilja leka med!



Sen blev de shopping, på hög nivå!



Belinda, pappa och ja!
Shoppa endel: bh, trosor, byxor, några tröjer, en sjal, kalender m.m



Dagen efter blev det skillinaryd, trevligt trevligt.
Sov där en natt och åkte hem på kvällen dagen efter.

Måste bara berätta att jag kört 50 mil under denna resa känns enormt bra:D!!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0